Komunalna policija i komunalna inspekcija
Komunalna policija i komunalna inspekcija vrše poslove inspekcijskog nadzora kojima se obezbjedjuje:
-
- komunalna dje latnost: snabdjevanje vodom, prečišćavanje i odvođenje otpadnih voda,
održavanje čistoće u gradu i drugim naseljima, održavanje i korišćenje deponija, održavanje
parkova i drugih javnih zelenih i rekreacionih površina, održavanje i korišćenje komunalnih
objekata i uređaja, održavanje javne rasvjete, održavanje pijaca i pružanje usluga na njima,
održavanje- korišćenje i pružanje usluga na javnim parkiralištima, održavanje groblja i
sahranjivanja, poštovanje kućnog reda u stambenim zgradama, korišćenje prostor a za reklamiranje
na teritoriji opštine, poštovanje radnog vremena trgovačkih, ugostiteljskih i zanatskih radnji;
- održavanje i korišćenje lokalnih puteva, putnih objekata i putne opreme;
- javni prevoz putnika u gradskom i prigradskom linijskom saobraćaj u, slobodni prevoz
putnika, taxi - prevoz putnika, javni prevoz tereta i prevoz putnika i tereta za sopstvene potrebe;
- kontrola sprovođenja mjera zaštite od buke na objektima i djelatnostima za koje odobrenje
za rad izdaju organi lokalne uprave;
- držanje kućnih ljubimaca i postupanje sa napuštenim i izgubljenim životinjama;
- uređenje prostora i izgradnja objekata, postavljanje, održavanje i uklanjanje montažnih
objekata privremenog karaktera, izgradnja i održavanje pomoćnih objekata po propisima lokalne
samouprave;
- priprema informativne i druge stručne materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine, kao i
druge poslove iz nadležnosti Opštine;
- vrši i druge poslove u oblasti inspekcijskog nadzora iz nadležnosti Opštine, osim
inspekcijskih poslova koji su ovom odlukom ili drugim propisom stavljeni u nadležnost drugih
organa;
- vrši poslove u vezi slobodnog pristupa informacijama iz djelokruga rada organa;
- ostvaruje saradnju sa NVO iz djelokruga svoga rada;
- pripremu informativnih i drugih stručnih mater ijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji Službe; odlučivanje o
izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog odnosa
službenika i namještenika u Službi; odlučivanje o kojeficijentu; odlučivanje o pokretanju internog
i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanje rada i rezultata rada službenika i
namještenika u Službi; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju
s lužbenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u vezi sa istim, u
toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika u
Službi, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o
diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih disciplinskih ovlašćenja predviđenih zakonom; vršenja
nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i
posebnim opštinskim propisima;
- obezbijeđenje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalim aktima i
aktivnostima u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i
opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa
sprovođenjem postupka javnih nabavki iz dijelokruga Službe; poslove na realizaciji usvojenih
akcionih planova i strategija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema trezoru na
propisanim obrascima; poslove pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti za potrebe
efikasnog i efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa
državnim organima i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih
poslova iz nadležnosti Opštine u ovim oblastima.