Služba menadžera
Služba menadžera vrši stručne i administrativno- tehničke poslove za menadžera Opštine Budva, koji se odnose na:
-
- pripremu i realizaciju razvojnih programa, projekata Opštine Budva, obezbjeđuje zaštitu
životne sredine, održivi razvoj, podstiče preduzetničke inicijative i privatno- javna partnerstva;
- učestvuje u saradnji sa Sekretarijatom za prostorno planiranje i održivi razvoj u pripremi,
izradi i procesu donošenja planske dokumentacije;
- učestvovanje u pripremi izmjena propisa čiji je cilj stvaranje pods ticajnog ambijenta za
razvoj lokalne samouprave;
- ostvarivanje saradnje sa nadležnim organima lokalne samouprave i javnim službama na
teritoriji opštine Budva, organima državne uprave, privrednim subjektima, nevladinim
organizacijama i drugim subjektima, a u vezi sa obezbjeđivanjem uslova za razvojne programe od
interesa za Opštinu;
- ostvarivanje saradnje sa međunarodnim organizacijama radi realizacije konkretnih
razvojnih programa i projekata;
- obavlja saradnju sa NVO iz djelokruga svoga rada;
- vrši poslove u vezi sa slobodnim pristupom informacijama iz svog djelokruga;
- pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji Službe; odlučivanj e o
izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog odnosa
službenika i namještenika u Sekretarijatu; odlučivanje o kojeficijentu; odlučivanje o pokretanju
internog i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanj e rada i rezultata rada službenika
i namještenika u Službi; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju
službenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u vezi sa istim, u
toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika u
Službi, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o
diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih disciplinskih ovlašćenja predviđenih zakonom; vršenja
nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i
posebnim opštinskim propisima;
- obezbjeđenje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalim aktima i
aktivnostima u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i
opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za oba vljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa
sprovođenjem postupka javnih nabavki iz dijelokruga Službe; poslove na realizaciji usvojenih
akcionih planova i strate gija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema trezoru na
propisanim obrascima; poslove pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti za potrebe
efikasnog i efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa
drža vnim organima i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih
poslova iz nadležnosti Opštine u ovim oblastima;