Služba Glavnog gradskog arhitekte
Služba Glavnog gradskog arhitekte vrši poslove uprave koji se odnose na:
- učestvuje u izradi politika, strategija, projekata, programa u cilju unapređenja kvaliteta prostornog i arhitektonskog oblikovanja i stvaranje visokokvalitetnog izgrađenog prostora
- sprovođenje Državnih smjernica razvoja arhitekture u odnosu na zaštitu autentičnosti prostora i identiteta naselja, obezbjeđenja kvaliteta arhitektonskih rješenja, unapređenja vizuelnog kvaliteta objekata
- davanje saglasnosti na idejno rješenje zgrade, trga i ostalih javnih prostora u naseljima
- propisivanje smjernica za usklađivanje spoljnjeg izgleda objekta u postupku legalizacije
- davanje saglasnosti u pogledu spoljnjeg izgleda privremenog objekta
- izrada projektnog zadatka za urbanistički projekat
- vođenje pripremenih poslove na izradi Urbanističkog projekta
- organizovanje i vršenje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe komisija, Revizione komisije za urbanistički projekat i radnih tijela imenovanih za obavljanje stručnih poslova za potrebe Opštine iz oblasti rada Službe
- provjerava usaglašenost idejnog rješenja sa urbanističkim projektom
- učestvovanje u izradi projektnog zadatka za idejno arhitektonsko rješenje javnih prostora
- pripremanje i dostavljanje podataka za vođenje i ažuriranje sajta
- vođenje evidencije i dostavljanje nadležnim organima dokumentacione osnove iz domena nadležnosti Službe
- izrada i donošenje propisa, pravilnika i uputstava iz djelokruga nadležnosti Službe
- poslova na realizaciji usvojenih akcionih planova i strategija razvoja Opštine
- poslove vezane za izradu Budžeta i poslove trezorskog poslovanja
- izrada programa rada i izvještaja o radu
- učestvuje u izradi propisa iz oblasti planiranja prostora i izgradnji objekata;
- predlaže lokacije za realizaciju projekata javnih prostora
- upravni postupak za izdavanje rjašenja o davanju saglasnosti
- pripremu izvještaja o postupanju u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti;
- priprema i dostavlja podatke za vođenje i ažuriranje sajta;
- upravni postupak za slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga;
- vršenje poslova iz domena planiranja prostora shodno članovima 217 i 218 Zakona o planiranju prostora i izgradnji objekata („Službeni list CG“ br. 64/17, 44/18 i 63/18);
- ostvarivanje saradnje sa nadležnim državnim i lokalnim organima, nevladinim organizacijama, korisnicima prostora, drugim organima, službama i udruženjima iz domena nadlažnosti Službe;
- vršenje poslova vezanih za javne nabavke, poslova na realizaciji usvojenih akcionih planova i strategija razvoja;
- vršenje poslova vezanih za budžet i trezor i priprema faktura i izvještaja prema trezoru na propisanim obrascima u Službi;
- izrada predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji Službe; odlučivanje o izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog odnosa službenika i namještenika u Službi; odlučivanje o koeficijentu; donošenje Rješenja o zaradama zaposlenih u ovoj Službi; odlučivanje o pokretanju internog i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocjenjivanje rada i rezultata službenika i namještenika; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju, kao i posebnom stručnom usavršavanju službenika i namještenika; podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o disciplinskoj mjeri;
- pripremanje plana korišćenja godišnjih odmora u Službi;
- vršenje drugih poslova u skladu sa zakonom, odlukama Skupštine i predsjednika opštine.