Služba za informacione tehnologije
Poslovi Službe za informacione tehnologije su:
-
1. organizovanje, planiranje, realizaciju i održavanje informacionog sistema Opštine;
2. izradu plana, predlaganje i organizovanje uvođenja novih programskih sistema i staranje o usavršavanju postojećih, u skladu sa zahtjevima neprekidnog funkcionisanja informacionog sistema;
3. pokretanje inicijative za ažuriranje podataka na sajtu;
4. održavanje računarske i mrežne opreme u organima lokalne uprave i lokalne samouprave;
5. kontrolu funkcionisanja automatizovane obrade podataka i preduzimanje mjera na poboljšanju i povećanju efikasnosti informacionog sistema u cjelini i po djelovima;
6. izradu i realizaciju internih planova obuka i usavršavanja za korišćenje informacionih tehnologija i sistema za službenike i namještenike u lokalnoj upravi i lokalnoj samoupravi u saradnji sa Sekretarijatom za lokalnu samoupravu;
7. izrađivanje planova za nabavku i instalaciju opreme i preduzimanje mjera za održavanje računarskih sredstava; staranje o funkcionisanju računarskih mreža i razmjeni podataka u njima;
8. primjenu jedinstvenih standarda: OS (operativni sistem), DBMS (upravljanje sistemom baze podataka) i alate za aplikativni softver radi uvođenja i korišćenja savremene informacione i komunikacione tehnologije;
9. planiranje i učestvovanje u projektovanju implementacije i realizacije informacionog sistema u Opštini; izradu plana, predlaganje i organizovanje uvođenja novih programskih rješenja i stara se o usavršavanju postojećih u skladu sa zahtjevima neprekidnog funkcionisanja informativnog sistema;
10. organizovanje i sprovođenje mjera radi zaštite podataka;
11. obavljanje poslova kojima se obezbjeđuje javnost i transparentnost rada organa Opštine i učešće lokalnog stanovništva u vršenju javnih poslova;
12. objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom, statutom i aktima Skupštine opštine;
13. tehničko uređivanje i ažuriranje zvanične internet prezentacije Opštine;
14. konfigurisanje i održavanje sistema elektronske pošte u organima Opštine;
15. održavanje sistema za EDMS u organima Opštine;
16. održavanje sistema za zaštitu podataka (antivirus i firewall) u organima Opštine;
17. pružanje stručno-tehničke podrške u upravljanju video nadzorom i čuvanje dokumentacije i video zapisa sistema video nadzora
18. vršenje poslova u vezi sa slobodnim pristupom informacijama iz svog djelokruga;
19. vršenje nabavke informatičke opreme za potrebe lokalne uprave i lokalne samouprave;
20. sarađivanje sa NVO iz djelokruga svoga rada;
21. vršenje izrade rezervnih kopija (sistem bekapa) podataka informacionog sistema Opštine;
22. pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
23. izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji Službe;
24. priprema dijela Kadrovskog plana koji se odnosi na zaposlene u Službi dostavljanje istog organu nadležnom za upravljanje ljudskim resursima;
25. odlučivanje o pokretanju internog i javnog oglasa radi popune radnih mjesta;
26. pripremanje Plana korišćenja godišnjih odmora u ovom organu;
27. sprovođenje procesa ocjenjivanja rada službenika i namještenika u organu,
28. donošenje rješenja o radnom status i pravima iz radnog odnosa zaposlenih u ovoj Službi;
29. priprema i donošenje rješenja o zaradama zaposlenih u ovom organu;
30. planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju službenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovaranju u vezi sa istim, u toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika u Službi, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka, vršenja nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i posebnim opštinskim propisima;
31. obezbjeđenje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalim aktima i aktivnostima u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
32. objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
33. organizaciju i vršenje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe komisija i radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
34. poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa sprovođenjem postupka javnih nabavki iz djelokruga Službe; poslove na realizaciji usvojenih akcionih planova i strategija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema trezoru na propisanim obrascima; poslove pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti za potrebe efikasnog i efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa državnim organima i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih poslova iz nadležnosti Opštine u ovim oblastima;
35. poslove informacionog sistema za funkcionisanje Trezora, i drugih softvera, zarade, snimanje podataka, i dr.