Obavještenje za građane Sekretarijata za lokalnu samoupravu u vezi sa podnošenjem zahtjeva elekronskim putem
Obavještavaju se građani da zahtjeve za dobijanje izvoda iz Matičnog registra vjenčanih Opštine Budva (u daljem tekstu: MRV), kao i prijave za zaključenje braka podnose u elektronskoj formi na jedinstvenu službenu e-mail adresu gradjanska.stanja@budva.me.
Uz zahtjev za dobijanje izvoda iz MRV potrebno je priložiti skeniranu uplatnicu lokalne admnistrativne takse za izdavanje izvoda u iznosu od 3,00 €, na ž.r. br. 510 – 8176777 – 39, odnosno takse od 15,00 € za internacionalni izvod.
U određnim slučajevima predviđenim Zakonom o administrativnim taksama, građani se oslobađaju plaćanja takse, te se prethodno u vezi sa obavezom plaćanja takse možete informisati takođe na gore navedenu mail adresu.
Izdati izvod biće dostavljen na adresu podosnioca zahtjeva koju isti prijavi u zahtjevu, a ukoliko iz bilo kojeg razloga nije moguće prijaviti adresu, stranka može preuzeti izvod na šalteru br. 1 Građanskog biroa, u prizemlju zgrade Opštine Budva, narednog dana od dana podnošenja zahtjeva, u periodu od 10.00 do 11.00 h.
U slučaju podnošenja zahtjeva u elektronskom obliku, postupajući službenici u Kancelariji za građanska stanja Sekretarijata za lokalnu samoupravu će, bez odlaganja, elektronski dostaviti stranci obavještenje o prijemu zahtjeva.
Uz elektronsko podnošenje prijave za zaključenje braka, stranke su obavezne da dostave skenirana sledeće dokumenta:
- Izvod iz registra rođenih oba supružnika
- Uvjerenje o državljanstvu oba supružnika (ukoliko nisu državljani Crne Gore)
- Uvjerenje o slobodnom bračnom statusu (za crnogorske državljane izdaje MUP filijala u bilo kojoj opštini; strani državljani uvjerenje o slobodnom bračnom statusu potvrđuju izjavom kod notara ili njihove ambasade u Crnoj Gori; za državljane iz regiona uvjerenje izdaju matičari iz mjesta u kojem su rođeni) ili pravosnažnu presudu nadležnog suda.
- Ličnu kartu ili pasoš od oba supružnika;
- Ličnu kartu ili pasoš oba svjedoka;
- Potvrdu o uplati lokalne admnistrativne takse za vjenačanja na ž.r. 510 – 8176777 – 39 i to u sledećim iznosima:
30,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja u službenim prostorijama Opštine, u toku radnog vremena organa.
35,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja radnim danima van radnog vremena, u službenim prostorijama Opštine.
40,00 € ukoliko se vjenčanje obavlja neradnim danima (državnim i vjerskim praznicima) u službenim prostorijama Opštine.
150,00 € ukoliko se vjenačnje obavlja radnim i neradnim danima van službenih prostorija.
Na dan zakazanog vjenačanja stranke su dužne da predaju originale prva tri navedena dokumenta koja su dostavili u skeniranoj formi uz prijavu za zaključenje braka.
Stranke i dalje mogu podnositi zahtjev za izdavanje izvoda iz MRV i zahtjev za sklapanje braka i na Građanskom birou, uz dostavu kompletne dokumentacije navedene na obrascu za podnošenje zahtjeva,.
Obrasci oba zahtjeva nalaze se u nastavku ove informacije, kao i u dijelu Budva za građane – Zahtjevi i obrasci – Sekretarijat za lokalnu samoupravu.
Sekretarijat za lokalnu samoupravu moli sve građane da gore navedene zahtjeve podnose u elektronskoj formi, ukoliko su u mogućnosti, kako bismo u skladu sa epidemiološkim mjerama ograničili međusobne kontakte i doprinijeli smanjenju broja zaraženih od Covida-19.
Sve dodatne informacije možete dobiti putem telefonskog broja 033 451 000 ili putem maila gradjanska.stanja@budva.me