Kancelarija za borbu protiv korupcije
Kancelarija za borbu protiv korupcije obavlja poslove koji se odnose na:
-
- propagandno- preventivno djelovanje u cilju borbe protiv korupcije na nivou lokalne
samouprave;
- unapređenje transparentnosti rada i aktivnosti organa lokalne uprave i organa lokalne
samouprave;
- po instrukcijama predsjednika Opštine organizaciju i sinhronizaciju aktivnosti organa
lokalne uprav e i organa samouprave u sprovođenju Akcionog plana borbe protiv korupcije u
Opštini Budva;
- predlaganje prioriteta, dinamike i rokova realizacije postignutih rezultata u implementaciji
Akcionog plana borbe protiv korupcije u Opštini Budva;
- pripreme pred loga izvještaja sa pregledom stanja, ocjenom i prijedlogom mjera godišnje
predsjedniku Opštine, jednaput godišnje;
- prikupljanje podataka i izvještavanje od organa lokalne uprave i organa lokalne samouprave
u vezi pitanja koja se odnose na prevenciju i bo rbu protiv korupcije za potrebe izvještavanja
predsjednika Opštine;
- organizaciju seminara, okruglih stolova, pripremu programa obuke za zaposlene u saradnji
sa Sekretarijatom za lokalnu samoupravu, u saradnji sa nadležnim institucijama i angažovanja
eksperata iz oblasti antikorupcije;
- ostvarivanje saradnje sa nadležnim organima državne uprave i drugim nadležnim
institucijama na planu borbe protiv korupcije u dijelu dijelokruga rada;
- poslove u vezi slobodnog pristupa informacijama iz svog djelokruga;
- saradnju sa NVO iz djelokruga svoga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji Kancelarije;
odlučivanje o izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog
odnosa službenika i namještenika u Kancelaroji; odlučivanje o kojeficijentu; odlučivanje o
pokretanju internog i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanje rada i rezultata rada
službenika i namještenika u Kancelariji; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i
usavršavanju službenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u
vezi sa istim, u toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i
namještenika u Kancelariji, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i
donošenje odluke o diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih disciplinskih ovlašćenja predviđenih
zakonom; vršenja nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa
zakonom i posebnim opštinskim propisima;
- obezbjeđenje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalim aktima i
aktivnostima u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i
opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti; poslove
obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa sprovođenjem postupka
javnih nabavki iz dijelokruga Kancelarije; poslove na realizaciji usvojenih akcionih planova i
strategija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema trezoru na propisanim
obrascima; poslove pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti za potrebe efikasnog i
efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa državnim organima
i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih posl ova iz nadležnosti
Opštine u ovim oblastima;