Sekretarijat za investicije
Sekretarijat za investicije vrši slijedeće poslove uprave i to:
-
- priprema planove i programe razvoja koji se odnose na uređivanje građevinskog zemljišta,
planove investicionih aktivnosti i druge planove i programe u skladu sa posebnim propisima;
- obavlja stručno administrativne poslove vezane za investicione aktivnosti i komunalno
opremanje građevinskog zemljišta i to :
- priprema podatke potrebne za tendersku dokumentaciju;
- prikuplja neophodnu dokumentaciju za pokretanje postupka izuzimanja zemljišta i
eksproprijacije;
- pribavlja neophodnu dokumentaciju za izdavanje građevinske i upotrebne dozvole za
izgradnju inves ticionih i komunalnih objekata, gdje je Opština investitor;
- prati realizaciju ugovora o građenju investicionih i komunalnih objekata, gdje je Opština
investitor;
- aktivno saradjuje sa Sekretarijatom za prostorno planiranje i održivi razvoj u pripremi
izrade planske dokumentacije u smislu učestvovanja u izradi iste (dostavljanje projekata i zahtjeva
za sve vrste infrastrukturnih objekata);
- aktivno sarađuje sa Sekretarijatom za prostorno planiranje i održivi razvoj u cilju planiranja
investicionih projekata u planskim dokumentima;
- vrši kontrolu i ovjeru situacija po zaključenim ugovorima;
- vrši i druge poslove u vezi pripreme i realizacije investicionih projekata i projekata za
komunalno opremanje građevinskog zemljišta;
- priprema troškovnik za komuna lno opremanje građevinskog zemljišta;
- obavlja stručno administrativne poslove za obračun naknade za komunalno opremanje;
- obavlja strucne i administrativne poslove u skladu sa Zakonom o uređenju prostora i
izgradnji objekata i drugih pravnih akata vezano za zaključenje ugovora o komunalnom
opremanju sa investitorom;
- vrši premjeravanje objekata i obračun na ime naknade za komunalno opremanje
građevinskog zemljišta za već izgradjene objekte za potrebe Opštine i isti dostavlja Službi za
naplatu naknade za komunalno opremanje građevinskog zemljišta;
- saradnja u cilju realizacije kako investicionih projekata Opštine tako i zahtjeva stranaka
Sekretarijat za investicije, ostvaruje u saradnji sa Službom za naplatu naknade za komunalno
opremanje građevinskog zemljišta, Sekretarijatom za prostorno planiranje i održivi razvoj i
Sekretarijatom za pravnu zaštitu;
- priprema podatke neophodne nadležnom poreskom organu za utvrđivanje naknade za
objekte ili djelove objekata sagrađenih bez građevinske dozvole;
- vrši evidenciju o uplatama i isplatama sredstava po osnovu Programa uređenja
g rađevinskog zemljišta i programu investicionih aktivnosti;
- vrši upravni nadzor nad zakonitosću i cjeloshodnošću rada preduzeća čiji je osnivač Opština
u oblastima utvrđenim djelokrugom rada ovog organa;
- daje mišljenja na Izvještaj o poslovanju i Progra m rada preduzeća nad kojim vrši upravni
nadzor;
- priprema prijedlog akata o davanju saglasnosti na Statut preduzeća nad kojim vrši upravni
nadzor i druge potrebne saglasnosti shodno zakonskim propisima za Skupštinu i predsjednika
Opštine;
- učestvuje u postupku izrade planske dokumentacije;
- ostvarivanje saradnje sa NVO povodom pitanja iz svoje nadležnosti;
- vrši poslove u vezi slobodnog pristupa informacijama iz djelokruga rada ovog Sekretarijata;
- pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji sekretarijata;
odlučivanje o izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog
odnosa službenika i namještenika u Sekretarijatu; odlučivanje o kojeficijentu; odlučivanje o
pokretanju internog i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanje rada i rezultata rada
službenika i namještenika u Sekretarijatu; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i
usavršavanju službenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u
vezi sa istim, u toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i
namještenika u Sekretarijatu, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i
donošenje odluke o diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih disciplinskih ovlašćenja predviđenih
zakonom; vršenja nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa
zakonom i posebnim opštinskim propisima;
- obezbjeđenje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalim aktima i
aktivnostima u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i
opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme pla na i izvještavanja u vezi sa
sprovođenjem postupka javnih nabavki iz dijelokruga Sekretarijata; poslove na realizaciji
usvojenih akcionih planova i strategija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema
trezoru na propisanim obrascima; poslove pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti za
potrebe efikasnog i efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa
državnim organima i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih
poslova iz nadležn osti Opštine u ovim oblastima.