Služba za obračun i naplatu naknade za komunalno opremanje građevinskog zemljišta
Služba za obračun i naplatu naknade za komunalno opremanje građevinskog zemljišta vrši poslove koji se odnose na:
-
- rješava u prvostepenom upravnom postupku predmete kroz utvrđivanje, kontrolu i napl atu
naknade za komunalno opremanje građevinskog zemljišta kao lokalnog javnog prihoda;
- vrši upis fiducija i hipoteka; preduzima mjere naplate naknade za komunalno opremanje
građevinskog zemljišta;
- vrši naplatu naknade za komunalno opremanje građevinsko g zemljišta iz novčanih
sredstava obveznika, iz imovine obveznika, predlaže izdavanje privremene mjere zabrane
raspolaganja imovinom;
- priprema Odluku o naknadi za komunalno opremanje građevinskog zemljišta i stara se o
primjeni iste;
- vodi dnevne, mjese čne i godišnje evidencije uplata i isplata sa računa i putem
kompenzacija, sa detaljnim podacima o uplatiocu, namjeni uplate odnosno isplate;
- priprema ugovore o plaćanju naknade za komunalno opremanje građevinskog zemljišta i
prati njihovu realizaciju;
- vodi evidenciju o ostvarenim prihodima, evidentira zaključene ugovore;
- priprema informativne i druge stručne materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- vrši poslove u vezi slobodnog pristupa informacija iz djelokruga rada Službe;
- ostvaruje saradnju sa NVO iz djelokruga svog rada;
- pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji Službe; odlučivanje o
izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog odnosa
službenika i namještenika u Službi; odlučivanje o kojeficijentu; odlučivanje o pokretanju internog
i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanje rada i rezultata rada službenika i
namješ tenika u Službi; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju
službenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u vezi sa istim, u
toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika u
Službi, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o
diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih disciplinskih ovlašćenja predviđenih zakonom; vršenja
nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i
posebnim opštinskim propisima;
- obezbjeđenje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalim aktima i
aktivnostima u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i
opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa
sprovođenjem postupka javnih nabavki iz dijelokruga Službe; poslove na realizaciji usvojenih
akcionih planova i strategija razvoja; poslove pripreme faktura i iz vještavanja prema trezoru na
propisanim obrascima; poslove pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti za potrebe
efikasnog i efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa
državnim organima i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih
poslova iz nadležnosti Opštine u ovim oblastima.