Služba za unutrašnju reviziju
Služba za unutrašnju reviziju vrši poslove unutrašnje revizije koje se odnose na:
-
- operativno planiranje, organizovanje i obavljanje unutrašnje revizije svih poslovnih funkcija
iz nadležnosti Opštine, u skladu sa Međunarodnim standardima unutrašnje revizije i Etičkim
kodeksom unutrašnjih revizora, u cilju poboljšanja poslovanja;
- procjenu sistema finansijskog upravljanja rizicima;
- izradu izvještaja, unutrašnje revizije koje dostavlja predsjedniku Opštine;
- obavljanje posebne revizije na zahtjev predsjednika Opštine i obavljanje revizije korišćenja
sredstava Evropske unije;
- praćenje sprovođenja preporuka datih u izvještajima iz prethodno obavljenih revizija;
- davanje savjeta i stručnih mišljenja kada se uvode novi sistemi i procedure;
- izradu s trateških i operativnih planova i programa rada koji su osnova za realizaciju
funkcije unutrašnje revizije kao i praćenje izvršenja istih;
- izradu periodičnih i godišnjih izvještaja o radu unutrašnje revizije;
- saradnju sa Jedinicom za centralnu harmonizaciju finansijskog upravljanja i kontrole i
unutrašnje revizije u javnom sektoru, što uključuje i obavezu dostavljanja godišnjeg izvještaja;
- saradnju sa Državnom revizorskom institucijom, međunarodnim i domaćim strukovnim
institucijama i udruženjima;
- pripremu informativnih i drugih stručnih materijale za Skupštinu i predsjednika Opštine;
- izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji Službe; odlučivanje o
izboru, raspoređivanju i drugim poslovima iz oblasti zasnivanja i prest anka radnog odnosa
službenika i namještenika u Službi; odlučivanje o kojeficijentu; odlučivanje o pokretanju internog
i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocijenjivanje rada i rezultata rada službenika i
namještenika u Službi; planiranje i odlučivanje o stručnom osposobljavanju i usavršavanju
službenika i namještenika, kao i posebnom stručnom usavršavanju i ugovoranju u vezi sa istim, u
toku radnog odnosa zaposlenog; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika u
Službi, podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o
diciplinskoj mjeri, kao i vršenje drugih disciplinskih ovlašćenja predviđenih zakonom; vršenja
nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i
posebnim opštinskim propisima;
- objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine akata u skladu zakonom i
opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
- organizaciju i vršenje stručnih i administrativno- tehničkih poslova za potrebe komisija i
radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti;
- poslove obrade standardnih obrazaca, pripreme plana i izvještavanja u vezi sa
sprovođenjem postupka javnih nabavki iz dijelokruga Službe; poslove na realizaciji usvojenih
akc ionih planova i strategija razvoja; poslove pripreme faktura i izvještavanja prema trezoru na
propisanim obrascima; saradnju sa državnim organima i drugim pravnim licima u okviru
djelokruga svog rada;
- praćenje sprovođenja preporuka Državne revizorske institucije, obavljanje drugih poslova u
skladu sa zakonom.