Služba za javne nabavke
Služba za javne nabavke vrši poslove koji se odnose na:
-
• praćenje i primjenu zakonskih propisa iz oblasti javnih nabavki;
• pripremu plana i izmjene i dopune plana javnih nabavki;
• vođenje postupaka javnih nabavki u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima;
• pripremu teksta odluke o pokretanju postupka javne nabavke;
• objavljivanje na zvaničnom portalu javnih nabavki tenderske dokumentacije za sprovođenje otvorenog postupka, prve faze ograničenog postupka, prve faze pregovaračkog postupka sa prethodnim objavljivanjem poziva za javno nadmetanje i konkursa i davanje pojašnjenja;
• oglašavanje i obavještavanje o postupku javne nabavke u jednom dnevnom štampanom mediju koji se izdaje i distribuira na cijeloj teritoriji Crne Gore, i koji je dostupan na internetu;
• pripremu dokumentacije i sprovođenje postupaka nabavke male vrijednosti i hitne nabavke;
• koordiniranje i nadzor nad zakonitošću teksta i zahtjeva tenderske dokumentacije sa instrukcijama za postupanje;
• izdavanje zainteresovanim licima dijela tenderske dokumentacije, koji sadrži tajne podatke, a u skladu sa propisima koji uređuju tajnost podataka;
• vršenje stručnih i administrativnih poslova u realizaciji postupka javne nabavke;
• saradnju sa nadležnim organima i službama za koje se vrši nabavka sve do okončanja postupka;
• izradu nacrta ugovora o javnim nabavkama;
• obavljanje upravnih i drugih stručnih poslova za potrebe postupka javne nabavke i za potrebe Službe;
• čuvanje dokumentacije javnih nabavki;
• vođenje evidencije javnih nabavki, pripremu i dostavljanje izvještaja o sprovedenim postupcima javnih nabavki predsjedniku Opštine;
• saradnju sa ostalim organima lokalne uprave i lokalne samouprave u cilju postizanja planom definisane dinamike realizacije plana javne nabavke i poslove stručnog savjetovanja istih;
• slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga;
• saradnju sa NVO iz djelokruga svoga rada;
• pripremu informativnih i drugih stručnih materijala za Skupštinu i predsjednika Opštine;
• izradu predloga pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Službe; odlučivanje o izboru, raspoređivanju i druge poslove iz oblasti zasnivanja i prestanka radnog odnosa službenika i namještenika u Službi; odlučivanje o pokretanju internog i javnog oglasa radi popune radnih mjesta; ocjenjivanje rada i rezultata rada službenika i namještenika u Službi; vršenje nadzora i kontrole rada službenika i namještenika u Službi; podnošenje inicijative za sprovođenje disciplinskog postupka i donošenje odluke o disciplinskoj mjeri; vršenje nadzora i kontrole pravilnog korišćenja imovine i sredstava za rad u skladu sa zakonom i posebnim opštinskim propisima;
• obezbjeđenje učešća javnosti u donošenju akata od zajedničkog interesa i ostalih akata i aktivnosti u skladu sa zakonskim i opštinskim propisima;
• objavljivanje na zvaničnoj internet prezentaciji Opštine Budva akata u skladu zakonom i opštinskim propisima iz svog djelokruga rada;
• organizaciju i vršenje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe komisija i radnih tijela imenovanih za obavljanje aktivnosti iz nadležnosti Opštine u ovoj oblasti i obradu standardnih obrazaca, pripremu plana i izvještavanja u vezi sa sprovođenjem postupka javnih nabavki iz djelokruga Službe; realizaciju usvojenih akcionih planova i strategija razvoja; pripremu faktura i izvještavanja prema trezoru na propisanim obrascima; pribavljanje dokumentacije po službenoj dužnosti za potrebe efikasnog i efektivnog postupanja po predmetu klijenta u skladu sa propisima; saradnju sa državnim organima i drugim pravnim licima u okviru djelokruga svog rada; vršenje drugih poslova iz nadležnosti Opštine u ovim oblastima.